Länge leve blogglistor

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till

 - Hmm.. Jag tänker typ något gulligt tant namn. 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?

- 100% kärlek utan sex. Drömscenariot.

3. Har du bra självförtroende?

- Nej. Jag känner att det är så lågt just nu att det kommer ta år att komma upp på en helt ok level va självförtroende.

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?

- Städa mitt kylskåp, göra läxor och städa / diska.

5. Beskriv ditt drömutseende.

- Långt blont hår, fit kropp och en bra bränna.

6. Vad skulle du vilja heta om du föddes som det motsatta könet?

- Oklart. Något gammalmodigt. Kanske Igor eller Björn, haha.

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

- Ja! Jag har en påse hos mamma med kläder jag har enormt känslovärde med. Jag kunde bara inte slänga dem eller sälja dem. Jag vill att Ines eller Anton ska ha dem en dag.

8. Varför har du just den profilbilden på Instagram?

- För den visar mina ögon. Jag tycker nog mest om mina ögon i hela mitt utseende. 

9. Vad väljer du, Max eller McDonalds?

- Guys..... Om Max kom till finland hade jag varit så glad. Visst. Donken är gott men deras vegetariska utbud suger???????

10. Hur uppvaktar man dig?

- Mat eller plantor.

11. Har du rykten efter dig?

- Nope.

12. Din absolut sämsta egenskap?

- Min självdiciplin.

13. Din bästa egenskap?

- Mitt öra för musik.

14. Kan man vara vän med sitt ex?

Nej.

15. Har du kysst en kompis?

- Nej.

16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
 
- Att ha ett distansförhållande är ideal för mig. Jag behöver massa space i relationer.

17. Hur lång är du?

- 170cm ISH.

18. En vacker person?

- Min farmor är nog den vackraste kvinnan på jorden.

19. Ett boktips?

- Händelserna på hästgården: Familjens berättelser. Riktig rysare.

20. Bäst just nu?

- Mina katter, mina vänner, och mitt nya rum. <3

 

Så. Första blogglistan på flera år. Mysigt att skriva. Ha de så bra <3

 
I hjärnan min | |
Upp