K

Jag tror inte jag upplevt kärlek innan första jag träffade honom. Första sekunden jag såg honom kunde jag se en framtid, fru och äktemål

Vi skulle ses på centralstationen. Jag var sen. Jag kommer ihåg att jag gick emot han och det första jag noterade var att han var lång,. Jag öppnade mina armar och vi kramades länge. Jag var lycklig. Jag hade hittat någon som älskar mig tillbaka.

Efter några dagar av några dagar av att lära känna varandra insåg jag att allting bara handlade om droger. Detta sålde mig såklart men jag var 100% med på att bli hög med honom. Det var konstigt men jag bara älskade honom.

Han visade sin favorit ställe på att röka på och jag älskade det. Det var bara vi, rofyllt och floden. Jag kommer ihåg att jag tog bilder på honom men jag kan inte hitta dem idag. Vad vi pratade om förblir ett mysterium. Vi var båda höga. 

Att sova med honom var en dröm. Han höll om mig hårt. Jag var lilla skeden. Han satte på ’’lofi beats’’ på youtube som vi somnade till. Det var först svårt för mig att somna men det funkade tillslut. 

Den sista natten delade vi på en karta och jag trodde aldrig jag skulle överleva. Jag var beredd på att dö kommer jag ihåg. Jag vaknar nästa dag och flyget boardas om en timme. Jg ringde direkt en taxi och slängde ihop mina grejen. Snart säger jag adjö och säger att jag älskar honom. 

 Jag kommer ut ur flyget och mamma säger att mina pupiller är stora. Jag skyller på att jag inte sovit på ett dygn. Jag tror inte hon tror mig. Jah sover hos min mamma den natten och jag har inte fått meddelanden av honom.

Jag väntar och väntar på att han ska svara men han svarar inte. Börjar inse att han inte vill ha kontakt med mig eftersom jag är ful.

 

Bet har gått lång år och jag kan fortfarande inte sluta tänka på honom,.Det ända jag önskar är att jag är hans.

I hjärnan min | |
Upp