2023 LISTA

1. What did you learn about yourself this year?

Ett main tema i mitt år har varit mani. Hade en lång manisk period från sommaren till basically vintern (juni-november). Jag lärde mig att jag aldrig kommer ha en vanlig sinnesstämning för när jag tror att jag blivit frisk, extrovert och jobbmyra så kommer jag eventuellt att dippa sen. Något mer positivt jag lärt om mig själv är att jag älskar att uppträda. Har uppträtt med kören och jag älskade känslan att se publiken. Jag vill göra detta helst varje dag haha… Ett mål jag satt upp för mig själv är att jag vill uppträda solo. Möjligtvis i kyrkan. Man får dessutom en sån härlig kick av det också. 

 

2. Best moment of the year?

När jag blockade K och alla hans vänner på instagram och snapchat. Jag leget växte som människa då. Jag gjorde det för mitt eget bästa och för att skydda mitt psyke från dåliga vibes och falska förhoppningar. Good Job Lina, truly. 

 

3. Worst moment of the year?

Har ett par. 

1: När min bror sårade mig. (Kommer inte gå in på det)

2: När jag dippade från min maniska period. 

3: Bert och Olwens konflikter. 

4: När min bror och pappa blev violent och bråkade.

 

4. What was the biggest change you experienced this year?

Att jag började plugga och att jag gick till frissan för första gången på flera årtionden hahah och blev blonde igen. Det var en sååååå bra experience. Love u babyliina<33 

 

5 & 6. Best song and album of the year?

Bästa låtet: Ringtone Rizz - Felix Nordh

Bästa album: Coldplay - Milo Xyloto

 

7. What’s one thing that happened this year that you want to change.

Jag var elak mot min bästa vän för att jag inte ätit på länge och jag mår dåligt över det varje dag.

 

8. Best book of the year?

 If he had been with me - Laura Nowlin

 

9.Best television show?

Asså Första dejten teens var så roligt hehe.  Har också enjoyat Idol, Dance moms, Indian matchmaking, Solsidan.

 

10. How was your love life this year?

Skönt. Har inte hänt något på den fronten. Love being single.

 

11. What made you cry the most this year?

När min bror sårade mig.

 

12. Biggest regret of the year?

Samma som fråga 7.

 

13. Best movie of the year?

Hmmmmm….. Lilja 4-ever kanske?

 

14. Favorite place you travelled this year?

LMAO ÅBO.

 

15. Did you make any new friends?

Ja! Många i klassen och en ny på internet! 

 

16. Did you learn anything about your sexuality this year?

Bror jag tror jag är asexuell.

 

17. What are some hobbies that you developed?

Definitivt film och kör.

 

18. What surprised you the most this year?

Att jag druckit mycket mer och rökt gräs typ 2 gånger.. Pest eller koler på den.

 

19. Do you look different from the beginning of the year?

Ja! Färgade ju mitt hemska box dyr hair till en naturlig blonde look. Slutade med nose contouring.

 

 20. How did this year treat you in general?

Mjaaaaaaa…….. Asså helt decent tycker jag.

 

21. What message would you give yourself at the beginning of the year?

Gå på dina psyke appointments, don’t stress, don’t binge and purge, borsta håret så de inte är en mess, tänderna också för den delen, gör dina uppgifter i tid, KLARA LÄKEMEDELSRÄKNINGEN FÖRFAN LINAAAAAAHH.

 

22. Has your fashion style changed this year?

Försökte ju men de failade hahahah..

 

23. One of the best meals you've had this year?

Alla mina Burger King fiskburgare binges.

 

24. Who has made the biggest impact of your life this year?

Frida, Mamma, Margita, Famo och fafa, Fang, Saga.

 

 25. What´s one thing that you hope will continue next year?

Hmm… Att jag hällre ligger i soffan hela dagen än i sängen hela dagen för sängen är only for sleeping. 

 

Tack för att du läst. Nu ska jag äta hihi. Puss puss <3

I hjärnan min | |
Upp