FRIDA FLYTTAR IN!

Ni kan inte förstå min glädje just nu. Hon flyttar in. Min tvåa har äntligen rum för två. Det bir mycket omställning för min aspie brain men tror det kommer bli bra när jag vant mig vid att det finns en annan i lägenheten som jag måste ha hänsyn till. Och ja vi har redan haft snacket. Jag måste skärpa mig när det kommer till städning. 

Bulimin har vanished. Idk where it is but it’s not here. Det var nu två veckor sen jag spydde. Det kommer säkert hända igen någon gång men inte när Frida är här iallafall. Jag är så stolt över mig själv och jag hoppas att inte hjärnan får något spratt igen och vill att jag ska börja restrict igen men just nu äter jag normalt. Tack och lov för mina tänder hade nog inte klarat av det i långa loppet. Det är nästan tre år sen jag fick bulimi. Förra året den här tiden var jag så inne i det att jag inte kunde äta en tugga av något som jag inte skulle få spy upp. Nu äter jag gladeligen. Men såklart har jag fortfarande tankar om att jag vill gå ner i vikt då jag gått upp ennu mer efter att jag slutade spy. Ser inte ens ut som mig själv längre. Men jag tänkte ta tag i det när Frida flyttat in på riktigt. Då blir det inga Pågen bullar längre. Sadly, men vill ju verkligen se ut som en normal människa igen. Min BD har ingen chill när jag ser ut såhär.

Psykos still going strong. Rösterna är så konstiga. De låter nästan inte som människor ibland och då blir jag ju paranoid om att det är Aliens i min hjärna. Men det är bara något jag tror å det är ju inte sant. Får försöka intala mig det. Men det är bara en tidsfråga till att jag inte klarar av det längre och behöver bli inlagd. Jag är ju faktiskt riktigt sjuk just nu. Hatade dock avdelningen i Borgå. Men what to do, det är iallafall en mycket säkrare miljö för mig än här hemma bland rakbladen och medicinerna för ja: De vill ha död på mig. Alltså rösterna. Vågar bara inte säga till intensifierade öppenvården om mina röster för jaghar så mycket att göra nästa vecka och det skulle inte vara tid just nu för mig att bli inlagd. Har möten på möten. 

Nu ska jag bara vila. Är helt slut efter påsken. Imorgon blir det påskmiddag igen. Hur många behöver man ha egentligen? Räcker det inte bara med en? Men det är tradition för min familj och det är så jävla viktigt för dem. Speciellt Mackan. 

Nu ska jag bara göra dagens musiktips och sen ska jag kolla på OITNB. <3 Godnatt? Godnatt.

 

I hjärnan min | |
Upp